TIPS

”Hur du skapar din ”USP” så att kunderna köper av dig och inte av dina konkurrenter”

Varför köper inte vissa av dig?  Det finns såklart många skäl. Du kanske har för högt pris. De kanske inte känner sig bekväma med att köpa av dig (finns många olika anledningar till detta). Du kanske inte har något bra erbjudande. Och så vidare. Men det finns även ett annat skäl. Och det är att […]

5 frågor som kan lösa många av dina marknadsföringsproblem

Det här låter nog för bra för att vara sant.  Men du kan lösa alla dina marknadsföringsproblem med fem frågor. Och jo, det är frågorna som är nyckeln, inte svaren. Därför att svaren kommer att vara olika beroende på vad du säljer i ditt företag. Fråga 1: Vem vill du nå? För att lyckas med […]

Copywriting: 26 tips på hur du skapar oemotståndliga erbjudanden

Håller dina kunder hårt i plånboken? Om svaret är ja; vad kan du göra för att få kunderna att släppa taget om plussa och hosta upp lite cash för att köpa det du erbjuder? Här är svaret: Bättre erbjudanden. Claude Hopkins sa någon gång i början på 1900-talet att ditt erbjudande måste vara så bra […]

Rulla till toppen