I den här snabblästa artikeln ska jag berätta om de saker som jag av erfarenhet vet är de viktigaste sakerna att tänka på när du skriver någon typ av marknadsföringsmaterial. Det spelar ingen roll om det handlar säljbrev, annonser, hemsidor, DM-kampanjer, e-postutskick eller något annat sätt som du marknadsför ditt företag på. De […]
Låg försäljning? Läs det här
Syftet med marknadsföring är att sälja mer produkter och tjänster. Men vad är det du säljer egentligen? Många verkar tro att det är produktens egenskaper som säljer. Sorry, men det är fel, fel, fel som Brasse i Fem myror är fler än fyra elefanter sade. Nu vet du hur gammal jag är också. Men hur […]
4 strategier som ökar dina intäkter
Det är inte lätt att driva företag. Det vet vem som helst som någon gång haft modet att kasta sig ut i ovissheten och starta ett bolag. Det är mycket saker som ska stämma för att du ska bli framgångsrik (oavsett hur du definierar ”framgång”). Du måste skaffa kunder, helst så många som möjligt. Och […]
Tomas intervjuar mig om copywriting
https://youtu.be/tVvpgFadRss Vill du fixa din copy så att den säljer bättre? Boka en CopyFix med mig helt gratis. Klicka här för att boka tid
Marknadsföringstips – håll det enkelt
Krånglar du till saker och ting som egentligen är enkelt? Skulle du tacka ja om du fick en annons som drog in cirka 200 000 kr i intäkter? Om du svarar ja, då är det en bra idé att kolla in det här. När jag började som copywriter för över 20 år sedan läste jag […]